شرایط و ضوابط کاری شرکت

پرتال تجاری تحریر فروش www.tahrirforoosh.com متعلق به شرکت آینده سازان تحریر فروش می باشد . ما بعنوان ارائه دهنده خدمات مبتنی بر وب افتخار داریم میزبان شما کاربران گرامی باشیم استفاده از این سایت منوط به پذیرش برخی شرایط کاری طبق شراط کاری شرکت می باشد .

خدمات: 

ما ارائه دهنده انواع خدمات مبتنی بر اینترنت به مشتریان هستیم. شرکت تحریر فروش این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند در بازار مجازی اقدام به خرید انواع محصولات لوازم تحریر و ادرای بنمایند. اعتقاد ما رضایت مشتری برای رسیدن به اوج موفقیت است و به عنوان مثل، ما قادر به  ارائه محصولات سفارش داده شده توسط مشتریان چه در وب سایت و چه بصورت تلفنی هستیم . با این حال، باید توجه داشت که هر گونه معامله و یا خدمات سود کمی برای سایت دارد و محصولات با حداقل سود به مشتریان ارائه میشود.

ثبت نام و امنیت:

 تحریر فروش مسئولیت حفظ محرمانه بودن رمز عبور و حساب کاربری کاربران را بر عهده دارد و اجازه استفاده غیر مجاز از نام کاربری و رمز عبور کاربران را نمیدهد. در ضمن شما مسئول حفظ محرمانه بودن رمز حساب، و به طور کامل مسئول تمام فعالیت هایی که تحت رمز عبور یا حساب کاربری خود رخ می دهد هم هستید در غیر اینصورت اگر رمز عبور یا نام کاربری خود را فراموش کردید می توانید از یادآوری رمز عبور در سایت استفاده کنید و رمز و نام کاربری خود را بازیابی نمایید.

پس از ثبت نام، به راحتی شما میتوانید با در اختیار  داشتن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید.

شما میتوانید هر گونه استفاده غیر مجاز از رمز عبور و یا حساب کاربری خود را به شرکت اعلام نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.

رفتار کاربر و قوانین:

شرکت تحریر فروش استفاده خدمات وب سایت را تنها برای برقراری ارتباط با مشتریان و فروش محصولات به آنها مجاز می داند هر گونه انتشار موضوعات درج شده در سایت چه در متن و محتوا و انتشار عکس و استفاده آن در دیگر سایتها بدون اجازه از شرکت پیگرد قانونی دارد. لذا از کلیه کاربران تقاضا داریم در حفظ و نگهداری محتوای درج شده در سایت با شرکت همکاری نمایند تا بتوانیم خدمات مناسب و بهتری به کاربران ارائه دهیم .

  محصولات:

شرکت تحریر فروش سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین محصولات را بدست مشتریان برساند.تمامی محصولات درج شده در سایت بصورت دسته اول از تولید کنندگان و تجار بازار تهیه و به مشتریان ارائه میشود شرکت تحریر فروش تضمین میکند کلیه محصولات بدون مشکل و آسیب دیدگی به دست مشتریان برسد. در ضمن طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونيک(مشتري به مدت 7روز کاري از تاريخ تسليم کالا به مصرف کننده (فروش کالا)حق انصراف دارد منوط به اینکه محصول دچار آسیب دیدگی و یا نقض در استفاده باشد به محض استفاده از حق انصراف تاميين کننده بايد بدون مطالبه هيچ گونه وجهي عين مبلغ در يافتي را در اسرع وقت به مشتري مسترد کند /تهیه هزينه تحميلي بر مصرف کننده هزينه باز پس فرستادن کالا خواهد بود .

 حقوق مالکیت معنوی:

شرکت آینده سازان تحریر فرش صاحب تمامی حقوق معنوی وب سایت از جمله تمامی حقوق ثبت شرکت ها ،علائم و نام تجاری تحریر فروش ، محتوا ،گرافیک ، آیکونها و لینکها می باشد.

با در نظر داشتن موارد فوق هر گونه استفاده غیر مجاز از جمله متن،داده،اطلاعات،تصاویر،موسیقی،صدا،ویدئو و یا موارد دیگر متعلق به شرکت تحریر فروش پیگرد قانونی دارد.

گارانتی محصولات و خدمات:

اغلب محصولات درج شده در سایت دارای گارانتی تعویض می باشد در صورتی که محصولی به هر علت آسیب دیده یا دارای نقص در استفاده باشد قبل از اینکه مبلغ کل محصول در زمان عودت به مشتری باز پس داده شود ابتدا به نمایندگی محصولات تحویل داده میشود در صورت قبول تعویض از طرف نمایندگی کالای مورد نظر تعویض شده و به مشتری تحویل داده خواهد شد در غیر اینصورت اگر قابل تعمیر باشد تعمیر شده و به مشتری تحویل داده خواهد شد.

مسئولیت طرفین :

شرکت تحریر فروش هیچگونه مسئولیتی در ضمینه خسارت ناشی از حمل و نقل و انتقال کالا به مشتری بر عهده نمیگیرد و مشریان نیز دقت داشته باشند کالای دریافتی را در زمان دریافت به صورت کامل تحویل گرفته و رسید تحویل را امضاء نمایند .

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)