تخفیف تا نصف قیمت فعلی

تاحالا با پیامک تخفیف تا آخر هفته ، نصف قیمت و یا کلیه محصولات با تخفیف 50 در صدی مواجه شدید ؟
تخفیف تا نصف قیمت فعلی

فروشندگان محصولات و فروشگاه داران محصولات خود را با تجربه در فروش قیمت گذاری میکنند ، اما چه زمان محصولات با تخفیف فروشنده در غرفه ها عرضه میشود .

در سه مورد کالاهای یک فروشنده با تخفیف مواجه میشود 

  1. در زمانی که محصول توسط خود فروشنده تولید شده باشد. 
  2. در زمانی که محصولات زمان زیادی در انبار یا قفسه فروشنده مانده باشد .
  3. در زمانی که محصول فروش خود را دارد و فرشنده بخواهد برای مشتری مداری تخفیف جزئی به خریداران وفادار بدهد .

برای هریک از این موارد میتوان دلیل خواصی پیدا کرد برای مورد اول زمانی که فروشنده خود تهیه کننده یک کالامی باشد میتواند بخاطر باز بودن دستش در تولید به مشتری تخفیف بیشری بدهد تا رضایت مشتری را جلب کند 

در مورد دوم وقتی کالایی در انبار یا قفسه فروشنده مدت زمان زیادی به فروش نرسیده باشد فروشنده با تجریه و تحلیل قیمت بازار کالای مورد نظر را با قیمت تقریبا مشابه خرید به مشتری عرضه می نماید تا مشتریان هم به کالای مورد نظر خود دست پیدا کنند .

در مورد سوم برخی کالا ها هستند که خرید آنها توسط مشتری تضمین شده است و فروشنده با تخفیف جرئی قصد دارد رضایت مشتری هایش را گرفته و محصولات را برای خرید بیشتر با تخفیف جزئی به مشتریان عرضه کند .

سایت تحریر فروش با عرضه محصولات ته انبار در بخش ویترین تخفیفات محصولات و کالاهای مورد نظر شما را در این ویترین رائه میکند با سر زدن به سایت تحریر فروش میتوانید محصولات ته انباری شرکت را یافته و اگر آن کالا همان کالایی است که مدتها به دنبالش بودید با قیمت پایین از شرکت تحریر فروش تهیه نمایید .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)