ارسال و تحویل کالا

روش های ارسال محصولات در سایت تحریر فروش به شرح ذیل میباشد
ارسال و تحویل کالا

گزینه ها و هزینه های تحویل

تحویل فوری ویژه شهر تهران 

این گزینه مخصوص مشتریانی می باشد که اقدام به ثبت سفارش در سایت نموده  و بنا به نیاز خود در همان روز سفارش در خواست دریافت سفارش مورد نظر خود را دارند. لطفا توجه داشته باشید که اینگونه سفارشات از طریق پیک درون شهری و به صورت فوری و تک بار برای مشتریان ارسال خواهد شد و هزینه حمل برای رفاه مشتریان نسبت به مسیر متغیر بوده و هزینه به عهده مشتری می باشد .

تحویل از طریق پست 

این گزینه مناسب برای مشتریان تهران و شهرستان می باشد در صورتی که سفارش مشتریان دارای وزن کم و قابل حمل و پذیرش توسط شرکت پست باشد .معمولا بسته ای کوچک و خرید های تکی بهترین گزینه برای ارسال از طریق پست می باشد با توجه به اینکه هزینه حمل اینگونه سفارشات بسیار پایین تر از شرکت های دیگر مانند تیپاکس و یا ارسال با پیک موتوری می باشد .

تحویل یک روزه 

گزینه تحویل یک روزه برای آن دسته از خریدارانی که هزینه های اضافی مانند پیک موتوری ، کرایه چرخی و دیگر هزینه ها برایشان قابل توجیح نمی باشد می توانند از گزینه تحویل یک روزه با کرایه ثابت استفاده نماییند و در زمان انتخاب نحوه ارسال این گزینه را انتخاب کرده و بنا به نوع سفارش و پردازش و تحویل کالا در روز کاری بعدی سفارشات خود را تحویل بگیرند .

ارسال از طریق باربری

مشتریانی که مقصد خرید کالای آنها غیر از شهر تهران و در شهرستان می باشد می توانند گزینه ارسال از طریق باربری را انتخاب نمایند . لطفا توجه داشته باشید که خرید شما باید به گونه ای باشد که در یک کارتن قرار گیرد تا مورد پذیرش باربری باشد و اگر خرید شما به اندازه یک بسته کوچک می باشد که امکان مفقودی داشته باشد از گزینه های دیگر استفاده نمایید . 

ارسال از طریق تیپاکس 

گزینه ارسال از تریق تیپاکس برای آن دسته از مشتریان شهرتان می باشد که می خواهند سفارش خودرا در کوتاه ترین زمان ممکنه در اختیار داشته باشند تا توجه به اینکه هزینه ارسال از طریق تیپاکس به عهده خریدار می باشد .

محاسبه هزینه حمل 

هزینه تحویل فوری ویژه شهر تهران

1-برای رفاه حال مشتریان و حداقل رساندن هزینه کرایه پیک کیله سفارشات با وزن 5 کیلو گرم  از طریق پیک (درون شهری اسنپ یا الوپیک ) با تعرفه این دو مجموعه محاسبه و برای خریداران تهران ارسال میشود و هزینه ارسال محصولات با وزن سنگین بالای 10 کیلو گرم که احتیاج به پیک تک بار یا وانت بار  داشته باشد  همانند اصناف دیگر مانند مبل و لوازم خانگی بصورت پسکرایه و به عهده مشتری میباشد  و زمان ارسال بین 3 تا 6 ساعت بطور معمول برای شهر تهران و برای شهرستان بین 3 تا 5 روز کاری خواهد بود .

2-  مشتریانی که از شهرستان به غیر از تهران اقدام به خرید می نمایند میتوانند با انتخاب یکی از گزینه های ارسال از طریق تیپاکس و چاپار درج شده در سایت سفارشات خود را از طریق این دو مجموعه دریافت نمایید و توجه داشته باشند که هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد و مبلغ کرایه در فاکتور درج نمی شود .

3- ارسال به شهرستان دارای نمایندگی تحویل و پرداخت شرکت پست که تقریبا تمام شهرها و روستاهای ایران که شرکت پست امکان ارسال به این مناطق را دارد قابل ارسال می باشد .

4- نحوه ارسال محصولات برای شهرستان که بصورت عمده و کارتنی خرید نمایند از طریق باربری انجام میگیرد هزینه ارسال هر کارتن بصورت تلفنی به خریدار اعلام میشود . در ضمن طبق ماده 37 قانون تجارت

الکترونيک(مشتري به مدت 7روز کاري از تاريخ تسليم کالا به مصرف کننده (فروش کالا)حق انصراف دارد به محض

استفاده از حق انصراف تامين کننده بايد بدون مطالبه هيچ گونه وجهي عين مبلغ در يافتي را در اسرع وقت به مشتري

مسترد کند /تهیه هزينه تحميلي بر مصرف کننده هزينه باز پس فرستادن کالا خواهد بود .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)