چگونه هزینه های خرید را کم کنیم

روش هایی برای کم کردن هزینه خرید
چگونه هزینه های خرید را کم کنیم

چند هفته قبل به یک فروشگاه هایپر رفتم تا خرید هرماه را انجام دهم و مواد مورد نیاز خانه را تهیه کنم بعد از انتخاب محصولات نوبت به پرداخت شد متصدی مبلغ 1 میلیون تومان را اعلام کرد تعجب کردم که خرید همان خرید ماه قبل است اما هزینه خرید 30 درصد افزایش داشته به ناچار پرداخت کردم و به منزل رفتم و لیست خرید را مرور کردم متوجه شدم برخی از اقلام ضروری نبوده ولی جزء خرید بوده خب حالا باید راه حلی پیدا کرد که بتوان هزینه خرید را کم کرد برنامه ای برای خرید کردن نوشتم که می تواند تا 30 درصد هزینه خرید شما را کم کند این برنامه به شرح ذیل می باشد .

  1. 1. سعی کنید خرید اینترنتی انجام دهید در این نوع خرید چون به فروشگاه نمیروید هم در وقت صرفه جویی کرده اید و هم میتوانید سر فرصت اقلام مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید و در زمان مورد نظر تحویل بگیرید همچنین در این نوع خرید می توانید خرید اقلام مصرفی را به سه یا چهار نوبت تقسیم کنید .

2. سعی کنید بچه هارا  با خود به خرید نبرید چون اجناس موجود در فروشگاه طوری چیده شده است که کودکان را جذب می کند .

3. از خرید اقلام غیر مصرفی و غیر ضروری خودداری کنید ، مثلا خرید پودر کیک و پودر ژله جزء خرید ضروری محسوب نمیشود اما خمیر دندان و اقلام صبحانه جزء کالاهای ضروری محسوب می شود و نمی توان آنرا نخرید.

4. برای خرید خود لیست تهیه کنید ، داشتن لیست خرید برای کم کردن هزینه لازم است وقتی شما وارد فروشگاه می شود و لیست نداشته باشید سردرگم می شوید و نمی توانید هدفمند خرید کنید .

5. از یک فروشگاه خرید نکنید ، روزها وقتی از محل کار به خانه برمیگردید از فروشگاههای اطراف هم قیمت بگیرید شاید قیمت کمتری نسبت که فروشگاهی که همیشه از آن خرید میکنید به شما بدهند .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)