لوازم ضروری معماران و دانشجویان معماری

اگر شما یک دانشجوی رشته معماری و یا یک معمار هستید حتما به وسایلی برای آموختن یا کسب و کار خود نیاز دارید
لوازم ضروری معماران و دانشجویان معماری

از آنجا که معماری یک رشته کاملاً حرفه ای و با ابزارهای خاص است ، و خرید این تجهیزات بسیار گران تمام می شود . با این حال ، اگر به داخل سایت تحریر فروش نگاهی بیندازید ، می توانید لوازم التحریر و ابزارهای مورد نیاز معماری مورد نیاز خود را با هزینه بسیار کمتری تهیه کنید.

کیف آرشیو 

یکی از وسایلی که دانشجویان معماری به آن نیاز دارند کیف آرشیو می باشد که در مدل های مختلف لوله ای و کیف دسته دار، آرشیو لوله ای در دو مدل تلسکوپی و معمولی در فروشگاه تحریر فروش موجود می باشد کیف آرشیو  وسیله ای مناسب برای حمل و نقل نقشه های معماری شما می باشد .

قلم راپید

یکی از لوازم مورد نیاز طراحان قلم راپید می باشد که وسیله ای مناسب برای طراحی و نقشه کشی به شمار می رود این قلم نیز در دو مدل یکبار مصرف و دائمی در فروشگاه موجود می باشد .

اشل مهندسی

از دیگر اقلام ترسیم نشه که مهندسان و دانشجویان مهندسی معماری به آن نیاز دارند اشل مهندسی یا خط کش مقیاس می باشد .اشل یا خط‌کش مقیاس نوعی خط‌کش است که دارای سه وجه است و این خط‌کش برای اندازه گیری نقشه‌های معماری در مقیاس‌های متفاوت کاربرد دارد و در اصل نوعی تبدیل‌کننده مقیاس‌ها است برای مثال اینچ به سانت یا بالعکس.که تفاوت آن با خط‌کش مهندسی در درجات (مقیاس‌های) مندرج‌شده روی آن است.

تخته رسم 

تخته رسم ، میز نقشه‌کشی، میز طراحی یا میز معماری در شکل سنتی آن میزی چند منظوره است که می‌تواند برای نقاشی، نوشتن یا طراحی بر روی یک صفحه بزرگ برای ترسیم سازه ها به کار رود اگر چه اکنون کامپیوتر ها جای مدل های سنتی نقشه کشی را گرفته اند اما هنوز طراحان باز از تخته رسم برای طراحی سازه هایشان استفاده می کنند.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)