میزان دارایی بیل و ملیندا گیتس پس از طلاق

برای چندین دهه، بیل گیتس رتبه اول را در بین میلیاردرها به خود اختصاص داده بود. وی به عنوان بنیانگذار مایکروسافت، غول فناوری 65 ساله به عنوان ثروتمندترین فرد روی کره زمین از سال 1995 تا 2010 سلطنت کرد .
میزان دارایی بیل و ملیندا گیتس پس از طلاق

در 3 می 2021، بیل و همسرش ملیندا گیتس اعلام کردند که پس از 27 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا می شوند. TMZ  در آن زمان گزارش داد که عشق های دیرینه یک قرارداد پیش از ازدواج نداشتند، که به این معنی بود که درآمد بیل ممکن است ضرر بزرگی پس از جدایی داشته باشد. تنها چهار ماه بعد، طلاق گیتس بیش از 38 میلیارد دلاری است که مکنزی بزوس در توافقنامه سال 2019 خود دریافت کرد - که بزرگترین طلاق ثبت شده تا کنون بوده است.

مهم نیست که چه می شود، می توان با اطمینان گفت که بیل و ملیندا گیتس پس از فروکش کردن گرد و غبار، هر دو از لحاظ مالی امنیت بیشتری خواهند داشت. در اینجا چیزی است که ما دقیقاً در مورد ارزش بیل و ملیندا گیتس می دانیم .

دارایی خالص بیل گیتس چقدر است؟

تا اوت 2021، دارایی خالص بیل گیتس 131 میلیارد دلار برآورد شده است.

دارایی ملیندا گیتس چقدر است ؟

در داستانی در آگوست 2021 درباره جزئیات طلاق گیتس، TMZ نوشت: " دارایی خالص بیل بیش از 130 میلیارد دلار تخمین زده می شود، بنابراین توافق طلاق می تواند بیش از 65 میلیارد دلار برای ملیندا باقی بگذارد."

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! TMZ همچنین خاطرنشان کرد که ملیندا ماه‌هاست که از این جدایی پول می‌گیرد... بیل روزی که مدارک طلاق را ارائه کرد، سهامش را با نزدیک به ۲ میلیارد دلار در جیب‌هایش گذاشت و روز بعد، او را با ۲۵ میلیون سهم کوکاکولا مکزیکی پیوند زد. " فوربس همچنین در هفته‌های پس از بمب طلاق خود گزارش داد که «وسایل نقلیه سرمایه‌گذاری بیل، Cascade Investment، 851 میلیون دلار از سهام سازنده تجهیزات کشاورزی Deere & Co را در روز پنج‌شنبه، 13 می، بر اساس پرونده‌های SEC به ملیندا منتقل کرد». با تمام این نقل و انتقالات ثروت، فوربس  در آن زمان تخمین زد که "ملیندا فرنچ گیتس اکنون 3.3 میلیارد دلار ارزش دارد" و "بیل چهارمین فرد ثروتمند جهان باقی مانده است، با ارزش خالص تخمینی 126.1 میلیارد دلار پس از آخرین انتقال سهام. "

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)