نحوه تمیز کردن جوهر از روی مبلمان

نحوه تمیز کردن جوهر از روی مبلمان
نحوه تمیز کردن جوهر از روی مبلمان

شما در دفتر کار خود مبلمان اداری دارید که هر روز صبح از آن استفاده می کنید به مرور زمان این مبلمان دیگر مانند روز اول نخواهد بود گاهی اوقات هم ممکن است قهوه ، چای یا لکه جوهر باعث کثیفی آن شود مبلمان شما دیگر از نظر ظاهری جلوه قبل را نخواهد داشت  در اینجا نکات مهمی درمورد نحوه صحیح تمیز کردن مبلمان اداری را به شما آموزش داد تا دیگر نیازی به تعویض مبلمان خود نداشته باشید .

چرم یک ماده سفت و سخت است که طول عمر بیشتری نسبت به پارچه دارد و معمولاً ضد آب است. با این وجود برخی مواد مانند جوهر قلم وجود دارد که حتی می توانند بهترین کیفیت چرم را نیز خراب کنند.

بسته به نوع مبلمان چرمی شما ، راه حل های مربوط به علائم جوهر می تواند متفاوت باشد. همیشه در مورد اینکه آیا اطلاعاتی درباره حذف لکه وجود دارد ، با سازنده مبلمان ارتباط برقرار کنید و از سازنده کمک بگیرید ، زیرا ممکن است بهترین روش را برای تمیزی مبلمان به شما بگوید . در برخی موارد ، تولید کنندگان مبلمان محصولات خاصی را می فروشند که لکه های جوهر را از چرم جدا می کند و این می تواند کمک زیای به شما بکند. 

اگر تولید کننده نتوانست شما را کمک کند  ، یک پارچه مرطوب و پاک کننده چرم استاندارد از بازار تهیه کنید و به پاک کردن لایه بالایی جوهر با تمیز کردن ملایم و مکرر تا زمانی که از بین برود ادامه دهید . مرتب دستمال خود را تعویض کنید تا جوهر های تازه پاک شوند .

استفاده از فرآورده های روغنی یا لاک ناخن بر روی چرم توصیه نمی شود ، زیرا این می تواند باعث آسیب بیشتر به چرم شود و حتی ممکن است روی چرم اثر هم بگذارد.

از ترکیب سرکه و روغن سویا هم میتوانید استفاده کنید ترکیب این دو ماده باعث درخشش و تمیزی بسیار زیاد مبلمان چرم شما خواهد شد.

ترکیب آب و الکل این ترکیب هم می تواند باعث پاک شدن و تمیزی بیشتر مبلمان شما باشد لازم به ذکر است که الکن صنعتی برای این منظور تهیه فرمایید البته ممکن است کمی گران باشد ولی با این حال نتیجه بهتری خواهید گرفت .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)