چگونه فرزندانمان را در هنگام تعطیلی سرگرم کنیم

چگونه فرزندانمان را در خانه سر گرم کنیم
چگونه فرزندانمان را در هنگام تعطیلی سرگرم کنیم

وقتی مدارس تعطیل هستند ، سرگرم کردن بچه ها در خانه می تواند یک چالش باشد. اما برای سرگرمی بچه های شما چیزی بیشتر از کاغذ و مداد وجود ندارد. اگر در خانه کار می کنید ،در حین کار کردن علاقه مند خواهید بود به هر روشی که بتوانید با تصورات فرزندان خود بازی کنید.

میتوانید با کارتن های تخم مرغ و  رول دستمال توالت برای آنها سفینه فضایی درست کنید. اما خیلی بهتره که لوازم تحریر مناسب برای کودکان خود تهیه کنید . برای بچه های کوچک ، یک بسته مداد رنگی  و یک تکه کاغذ ، آنها را خوشحال می کند. اگر کاغذ A3 ندارید ، از عکس مجله ها استفاده کنید  و به کودک خود بدهید که با چسباندن آن روی یک صفحه بزرگ ، داستانی را تشکیل دهد.

برای بچه های بزرگتر مقداری کاغذ رنگی با رنگهای واضح بدهید . آیا فرزندانتان تا به حال اریگامی را امتحان کرده اند؟ هم اکنون می تواند زمان شروع باشد. آنها همچنین می توانند کارت تبریک را برای دوستان خود تهیه کنند.

اگر آنها می توانند با قیچی کار کنند  ، می توانند دایناسورها یا اژدها های خود را طراحی کنند - فقط مطمئن شوید که نوار چسبنده دو طرفه کافی برای درست کردن وجود دارد.قلم های نوک نمدی و مدادهای رنگی بسیار کاربرد دارند - فکر کنید که چگونه ما بزرگسالان چطور به سمت رنگ آمیزی کتاب ها رفته ایم!

اگر یک طرح در ذهن فرزند جوان شما وجود دارد ، از آنها بخواهید که خلاقیت خود را بکشند و آنها را حاشیه نویسی کنند ، فقط همینطور می فهمید که چه استعدادی دارد . 

کودکان و نوجوانان عاشق ساخت داستان هایی درباره شخصیت های خیالی هستند. تکه ای کاغذ رنگی و مقداری چسب مایع به آنها بدهید تا استعداد خود را نشان تان دهند .

هرچند که مدارس و دانشکده ها تعطیل هستند و شما بچه ها را در خانه خود دارید ، امیدواریم که بتوانید از این پیشنهادات استفاده کنید تا کار از خانه برای شما راحت تر شود - و برای آنها سرگرم کننده تر باشد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)