تفاوت کارتریج اصلی و طرح در چیست؟

کارتریج های اصلی که توسط خود تولید کنندگان چاپگر تولید می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که فقط در چاپگرهای مخصوص برند مورد استفاده خودشان قرار می گیرند.
تفاوت کارتریج اصلی و طرح در چیست؟

 این کارتریج های برند با کیفیت بالا از HP ، Canon ، Brother ، Epson  و موارد دیگر در بازار در دسترس هستند. کارتریج های پرینتر طرح اصلی کارتریج های جدیدی هستند که با مشخصات کارتریج های سازنده اصلی چاپگر مطابقت دارند اما می توانند با قیمت کمتری خریداری شوند. کارتریج های طرح معمولاً به دلیل عدم کیفیت همان کارتریج های اصلی ، شهرت بدی پیدا می کنند ، اما بسیاری از تولید کنندگان کارتریج های طرح که کارتریج هایشان مطابق با کارتریج های اصلی ساخته می شود ، انتظار کارایی بالایی از عملکرد اینگونه کارتریج ها ندارند. بسیاری از کارتریج های طرح اصلی نیز تضمین می کنند که نمی توانند چاپگر شما را خراب یا به  آسیب برسانند. 

کارتریج های شارژ شده کارتریج های هستند که توسط فرد متخصص باز شده  و سپس با جوهر یا تونر دوباره پر می شوند. این کارتریج ها گزینه ای مناسب برای محیط زیست هستند زیرا این متخصصین کارتریج های مورد استفاده شما را بازیافت می کنند و معمولاً 40٪ ارزان تر از کارتریج های اصلی هستند. آنها همچنین با همان کیفیت عالی تولید می شوند و با عملکرد کارتریج اصلی مطابقت دارند. شما می توانید بدون نگرانی از کارتریج های شارژ شده استفاده کنید بدون اینکه نگران باشید که به چاپگر شما صدمه بزنند.

در آخر اگر خرید کارتریج اصلی برای شما گران تمام می شود ، میتوانید کارتریج طرح اصلی را با قیمت کمتر خریداری کنید و بارها آنرا شارژ  نمایید با اینکار به حفظ محیط زیست هم کمک خواهید کرد .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)