داستان خرید لوازم تحریر یا ساندویچ کدام بصرفه است ؟

آیا خرید لوازم تحریر در این زمانه بصرفه است ؟ کدام گرانتر است خوارکی یا لوازم تحریر ؟
داستان خرید لوازم تحریر یا ساندویچ کدام بصرفه است ؟

آیا در این زمانه که موج گرانی همه محصولات ریز و درشت را در برگرفته است خرید لوازم تحریر بصرفه و اقتصادی است ؟ 

در این مطلب به بررسی خرید خوراکی و لوازم تحریر خواهیم پرداخت که آیا خوارکی گرانتر است یا لوازم تحریر ؟

شاید از خود بپرسید که چه ربطی بین این دو مورد وجود دارد در اینجا به رابطه بصرفه بدون این دو مورد خواهیم پرداخت که کدام بصرفه و اقتصادی می باشد . البته هیچ انسانی نمی تواند بدون غذا و خوارکی زنده بماند اما آیا با این همه گرانی قیمت لوازم تحریر خیلی گران است ؟ این سوالی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد .آیا همه ما ایرانی ها قبل از اینکه بخواهیم محصولی را از بازار تهیه کنیم به این مطلب فکر میکنیم که آیا خرید این محصول بصرفه است؟  در جواب باید گفت خیر چون در درجه اول قیمت محصول برای ما مهم است در درجه دوم کیفیت و درجه سوم بصرفه بودن مطرح میشود . در اینجا مثالی برای شما خواهم زد تا متوجه شوید که میتوان این معادله در خرید بهم زد .

چند ماه قبل در اوج گرانی خریداری به همراه کودک خود به فروشگاه ما مراجعه کرد و قیمت دفتر دانش آموزی را پرسید قیمت دفتر 100 برگ فنر تک با جلد طلقی با کاغذ 70 گرم با بهترین کیفیت فقط 7 هزار تومان بود وقتی قیمت را به او گفتم تعجب کرد و گفت هفت هزار تومان ؟ چقدر گران شده ؟ نگاهی به فرزندش انداختم که یک ساندویج به همراه نوشابه در دست داشت و مشغول خوردن ساندویچ بود ، از خریدار پرسیدم هزینه همین ساندویچ که در دست فرزند شماست چقدر شده است گفت 48 هزار تومان 

به او گفتم آیا دفتری که برای فرزند خود تهیه میکنید با قیمت هفت هزار تومان در مقایسه با این ساندویچ که 48 هزار تومان هزینه دست شما گذاشته خیلی زیاد است ؟

شما می توانید از این دفتر 6 ماه استفاده کنید تا 6 ماه لازم نیست برای کودک خود دفتر خریداری نمایید پس مبلغ 7 هزار تومان برای یک دفتر که 6 ماه قابل استفاده است نسبت به ساندویچی که 48 هزار تومان خریداری کردید و آنرا   فرزند شما در یک لحظه میخورد و شاید هم نصف آنرا دیگر نخورد و دور بیاندازد گران نیست . 

این نکته که آیا محصولی که خریداری میکنیم چه زمان برای ما کاربرد دارد بهتر است یا قیمت محصول می توانید راه کاری مناسب برای خرید موفق شما باشد این مثال می تواند برای هر محصولی که نیاز به خرید آن دارید صادق باشد .

با نگاه اجمالی به محصولات لوازم تحریر که در کلیه اقلام خرید آن بصرفه است می توان متوجه شد که قیمت این محصولات نسبت به دیگر محصولات در بازار مانند خوراکی ، بستنی و غیره ... کاملا بصرفه و اقتصادی تر می باشد. پس با نگاهی اقتصادی و بصرفه خرید خوبی را تجربه کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)