با لوازم اداری خراب چه کنیم ؟

تحریرفروش یکشنبه 21 دی 1399 - 20:34
با لوازم اداری خراب چه کنیم ؟
بدون شک یکی از مشکلات رایج در شرکت ها خرابی لوازم مصرفی می باشد

بدون شک یکی از مشکلات رایج در شرکت ها خرابی لوازم مصرفی مانند کارتریج ، دستگاه منگنه ، ماشین حساب و دستگاه پانچ می باشد که هر روزه با آن دست و پنجه نرم می کنند خب با این تورم روز به روز و گرانی محصولات آیا می شود که هر بار دستگاه جدیدی خرید ؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت هر خرید بار اضافه بر هزینه های شرکت تحمیل می کند و لازم به ذکر است که دستگاه های خراب را نمیتوان به راحتی بخاطر یک مشکل کوچک فنی از رده خارج کرد آن هم با قیمت های سرسام آور امروز پس راهکار مناسب برای این مشکل تعمیر دستگاه معیوب و خراب می باشد تا با هزینه کمتر دوباره بتوان از آن استفاده کرد .

شرکت تحریر فروش با کادر مجرب این امکان را برای شما فراهم کرده تا دستگاه های خراب و از رده خارج شمارا تعمیر و دوباره به سیستم شما باز گرداند فقط کافیست با شماره تلفن 55699468 تماس گرفته و دستگاه خودرا به ما بسپارید .

نظرات
    ارسال نظر