چرا کاغذ نویگیتور پر فروش ترین کاغذ دنیاست ؟

دلیل و چرایی اینکه چرا کاغذ نویگیتور پر فروش ترین کاغذ دنیاست
چرا کاغذ نویگیتور پر فروش ترین کاغذ دنیاست ؟

در این مقاله به بررسی دلیل و چرایی پرفروش ترین کاغذ دنیا خواهیم پرداخت .

کاغذ نویگیتور تولید کشور پرتقال است ، تمام مراحل تولید آن از ابتدا تا مرحله تولید نهایی، برش به صورت لیزری و بسته بندی در کشور پرتقال و در یک کارخانه صورت میگیرد و تنها کاغذ دارای استاندارد BLI است . 

ویژگی های کاغذ نویگیتور :

سفید کاغذ :

سفیدی کاغذ (CIE) نویگیتور 170 است ، که این رقم برای سایز کاغذ های اداری بین 100 الی 165 است ، سفیدی بیشتر باعث می شود که رنگ ها زنده تر و پر رنگ تر نشان داده شوند و کنتراست چاپ بیشتر می شود.

صخامت و سفتی کاغذ نویگیتور :

هر چه کاغذ ضخیم تر و محکم تر باشد ، قابلیت حرکت آن در دستگاه بیشتر میشود و در نتیجه کمتر در دستگاه گیر میکند .

یکنواختی و یکدست بودن سطح کاغذ نویگیتور:

هر چه سطح کاغذ یکنواخت تر و هموار تر باشد فشار کمتری بر چاپگر وارد میکند یکنواختی کاغذ کیفیت سطح تماس را افزایش می دهد و چسبندگی تونر و جذب جوهر را بیشتر میکند ، بنابر این به بهترین نحو از جوهر یا تونر استفاده می شود ، کیفیت چاپ افزایش می بابد و طول عمر دستگاه های اداری بیشتر میشود .

لطیف و صاف بودن سطح کاغذ نویگیتور :

کاغذ هنگام حرت در دستگاه چاپگر ماننده سمباده عمل میکند و باعث سایش قسمت های دستگاه میشود ، و در نتیجه از طول عمر دستگاه میکاهد ، نویگیتور با داشتن سطح بسیار لطیف و طول عمر بیشتر دستگاه کمک کرده و مصرف تونر در نویگیتور در مقایسه با کاغذهای اداری دیگر تا 7% کمتر است ، بدین معنی که از کارتریجی که بطور معمول تا 1500 برگه پرینت می دهد ، می توان 100 برگه بیشتر پرینت گرفت .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)