خرید لوازم اداری با فاکتور رسمی و معتبر

برای خرید لوازم اداری و لوازم تحریر احتیاج به فاکتور رسمی دارید تا خرید خود را انجام دهید .
خرید لوازم اداری با فاکتور رسمی و معتبر

خصوصیات فاکتور رسمی 

  1. مشخصات خریدار و فروشنده
  2. مشخصات کد اقتصادی و شناسه ملی به همراه آدرس و کد پستی 
  3. درج شماره فاکتور به صورت چاپ افست و درج تاریخ فاکتور 
  4. درج محل مهر شرکت و امضاء و مهر خریدار

چرا خرید با فاکتور رسمی

اولین سوال رایج در مورد صدور فاکتور سمی به ذهن اشخاص خطور می کند این است که فاکتور رسمی فقط مناسب برای شرکت های بزرگ می باشد در صورتی که کاملا اشتباه می باشد و ارائه فاکتور رسمی شامل  تمامی بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ می شود .شرکت ها برای خرید های کوچک و خرد نیاز به فاکتور مناسب و رسمی و معتبر دارند لذا  هر شرکت برای خرید های روزانه نیازمند فاکتور می باشد به این خاطر می تواند با پیداکردن شرکت های مناسب و مورد تایید اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود از این شرکت ها بنمایید.

کالاهای مورد نیاز به فاکتور رسمی

اما چه کالاهایی نیاز به فاکتور رسمی دارد ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کلیه کالاهای مورد نیاز و مصرفی شرکت ها و اشخاص، چه حقیقی و چه حقوقی نیاز مند به فاکتور رسمی می باشد و کلیه ها کالاها شامل ارزش افزوده می شود بجز کالاهایی که اداره مالیات آنرا معاف از مالیات نموده است برای مثال در بخش لوازم التحریر و لوازم اداری کالاهایی مانند کاغذ ، کاغذ سایز شده معاف از مالیات ارزش افزوده می باشد .

با توجه به مطالب ذکر شده شرکت آینده سازان تحریر فروش میتواند یکی از گزینه های شما برای تامین کالا های مورد نیاز و مایحتاج مصرفی شرکت شما باشد فقط کافیست با یک تماس با شرکت تحریر فروش همین الان نسبت به ثبت مشخصات شرکت خود و ارسال لیست درخواستی اقدام کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت خرید شما را کامل و برای شما ارسال نمایند  . ما به شما تضمین بهترین کیفیت  ، اصالت اصل بودن کالا و تا 7 روز مهلت بازگشت کالا را میدهیم تا با بررسی دقیق بر روی کالا ها خرید آگاهانه را تجربه کنید .

بازخوردها
    ارسال نظر