چگونه ماشین حساب اصل بخریم

برای خرید ماشین حساب باید چه نکاتی را در نظر بگیریم
چگونه ماشین حساب اصل بخریم

امروزه خرید ماشین حساب مانند قبل نیست اما هنوز برخی شرکت ها و فروشگاه ها کم و بیش اقدام به خرید می کنند اما با توجه به تنوع انواع ماشین حساب دیگر شرکتهای مانند کاسیو  و شارپ و سیتیزن که اکثر بازار ماشین حساب را در اختیار داشتند مانند گذشته پر رنگ نیستند بخصوص که با قدرت گرفتن شرکت های چینی در سالهای اخیر و تولید ماشین حساب با کمترین هزینه اکثر بازار را در این بخش در دست دارند ، لذا برند های مانند کاسیو و شارپ و سیتیزن هم با مشکلی به نام کپی کاری مواجه شدند و اکثر مدل های آنها بصورت کپی در بازار عرضه می گردد که در ظاهر همان کارایی را دارد اما در پس این ظاهر زیبا مشکلاتی وجود دارد که به آن می پردازیم .

اکثر ماشین حساب های فیک یا (تقلبی) بدون گارانتی فروخته می شوند یعنی اگر از فروشنده بخواهید که محصول را گرانتی کند این کار را نخواهد کرد پس یکی از راها برای اینکه ماشین حساب اصل را از تقلی تشخیص دهید نداشتن ضمانت در زمان خرید می باشد این در حالی است که ماشین حساب اصل دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشد .

دومین مساله کیفیت پایین در ساخت ماشین حساب ها می باشد ماشین حساب های فیک از مواد بی کیفیت در ساخت بر خوردار هستند که اگر ماشین حساب اصل را دیده باشید این تفاوت برای شما در یک نگاه قابل تشخیص می باشد .

سومین مورد در نحوه قرار گرفتن کلید ها می باشد که در ماشین حساب های تقلبی اجزاء صفحه کلید در مکان های دیگری غیر از جای اصلی خود قرار دارند در عکس بالا این تفاوت کاملا قبل تشخیص می باشد .

چهارمین مورد قرار داشتن موردی غیر از کلید های معمول در صفحه کلید می باشد مثلا داشتن لامپ تست اسکناس که فقط در ماشین حساب های تقلبی این مورد وجود دارد .

پنجمین مورد که قابل مشاهده نمی باشد داخل ماشین حساب می باشد که ماشین حسابهای اصلی دارای کیت الکتریکی می باشند که قابل تعمیر نیز هستند اما ماشین حساب های تقلی دارای یک برد پلاستیکی می باشند که در صورت خرابی قابل تعمیر نیستند و به قولی یکبار مصرف هستند .

ششمین مساله ظاهر بسته بندی در کارتن محصول می باشد که معمولا نوشته ها شبیه به ماشین حساب های اصلی میباشند برای مثال ماشین حساب citizen  که در مورد تقلبی به صورت citizhin  نوشته می شود .

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)