تحریر فروش جزء 10 سرویس برتر خرید لوازم تحریر

۱۰ سرویس برتر خرید لوازم تحریر آنلاین در سال ۱۳۹۵
تحریر فروش جزء 10 سرویس برتر خرید لوازم تحریر

ایده فروش لوازم تحریر اداری به صورت اینترنتی در اواسط دهه هشتاد شکل گرفت. اجرای آن نیاز به وجود بسترهای مناسبی مانند شرکتهای ارائه دهنده خدمات فروشگاه ساز و غیره دارد. از این رو تصمیم گرفتیم که فهرستی از ۱۰ سرویس لوازم تحریر آنلاین را برای شما در این مقاله به اشتراک بگذاریم . البته در نظر داشته باشید معرفی سرویس های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و سرویس های فوق بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱) بامیلو

سایتی ست که از یک طرف به فروشندگان اجازه می‌دهد محصولات خود را در سراسر کشور بدون نیاز برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گران فناوری اطلاعات و بازاریابی، به فروش برسانند و از طرف دیگر مشتریان را به‌راحتی به طیف گسترده‌ای از محصولات، با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه، در مکان و زمان دلخواه‌شان متصل می‌کند.

http://www.bamilo.com

۲) دیجی‌کالا

مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

https://www.digikala.com

۳) بازار تحریر

در سال ۱۳۸۹ سایت بازار تحریر دات کام ، همزمان با رشد فناوری و ارتباطات ، با هدف ایجاد یک فروشگاه جامع ، فروش الکترونیکی لوازم تحریر ، اداری ، بایگانی و تبلیغاتی در قلب “بازار بزرگ تهران “، با هدف کاهش تردد در محدوده بازار بزرگ تهران و کمک به حفظ محیط زیست و همچنین کاهش آلودگی هوا ، به کوشش جمعی از مهندسین کامپیوتر و همچنین با حمایت کسبه و تجار محترم بازار تهران ایجاد و راه اندازی گردید .بازار تحریر دات کام ، اکنون ، تامین کننده نیاز بسیاری از ادارات ، ارگانها ، شرکتها ، مدارس ، دانشگاه ها و … می باشد و با توجه به قرارداشتن در قطب اصلی تجارت ایران ( بازار بزرگ تهران )  همواره می کوشد تا کالاهای خود را با بهترین کیفیت و قیمت و با خدمات مناسب تحویل مشتریان خود نماید .

لازم به ذکر است تمامی کالاهای ارائه شده بر روی ویترین بازار تحریر دات کام ، همواره از برترین برندها داخلی و بین المللی انتخاب می شوند و پس از طی مراحل سنجش کیفیت بر روی سایت قرار می گیرند .

http://bazartahrir.com

۴) تحریر فروش

فروشگاه تحریر فروش فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در بازار تهران آغاز نمود . در ابتدا فعالیت سایت معرفی محصولات لوازم تحریر و لوازم اداری به مشتریان بود اما ظرف مدت کوتاهی فعالیت سایت گسترش یافت و با استقبال اکثر خریداران سایت تحریر فروش تبدیل به فروشگاه آنلاین لوازم تحریر و لوازم اداری گردید. خدمات فروشگاه تحریر فروش ارائه انواع نوشت افزار و لوازم تحریر و لوازم ادرای مستقیم از بازار تهران می باشد. در فروشگاه تحریر فروش شما می توانید انواع نوشت افزار ، لوازم تحریر ، لوازم اداری ، تجهیزات سمیناری ، هدایای تبلیغاتی ، و انواع ست هاری رومیزی و مدیریتی را برای هر سلیقه ای انتخاب و به آسانی خرید نمایید ، خرید آسان ، پرداخت آنلاین و تحویل سریع از ویژگی های فروشگاه اینترنتی تحریر فروش می باشد .

http://tahrirforoosh.com

۵)پونز

در این فروشگاه اینترنتی کاربرعلاوه بر راحتی در انتخاب و خرید کالا از اطمینان خرید یک کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب با پشتیبانی “فروشگاه های زنجیره ای اداری سهیل” بهره مند می گردد.به روز بودن قیمت و تنوع کالا ها از دیگر مزیت های این پایگاه اینترنتی می باشد.دریافت خدمات فراتر از انتظار مشتری باعث رضایتمندی بیش از پش مشتریان از پونز دات آی ار گردیده است.مشترکین بعد از ثبت نام و عضویت در این پایگاه می توانند همیشه از جزئیات آخرین خرید و خرید های قبلی خود آگاهی داشته و آنها را مدیریت نمایند.

http://punez.ir

۶) شاپ تحریر

شاپ تحریر نوشت افزار را به صورت عمده و جزئی توزیع می کند.کاربر می تواند بهترین قیمت نوشت افزار  را با بالاترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر کشور دریافت نماید .

http://shoptahrir.com

۷)آریا

شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیربازی و مجسمه سازی در ایران است. اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله انواع گواش، پاستل نقاشی، آبرنگ، رنگ انگشتی، رنگ گریم، انواع دفاتر، انواع مداد، بازیهای فکری، سرگرمی و سایر لوازم جانبی می باشند.

http://www.aryacompany.ir

۸) ایزی بازار

ایزی بازار با هدف دسترسی راحت، ارزان و سریع نوشت افزار اداری و لوازم التحریر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.فروشگاه اینترنتی ایزی بازار دارای مجوز از سازمان تجارت الکترونیک و نماد اعتماد الکترونیکی میباشد.همچنین عضو انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی بوده و دارای پروانه کسب از همین انجمن نیز هست.کلیه محصولات فروشگاه بصورت مستقیم از تولیدکنندگان داخلی و خارجی تامین شده و همگی اریجینال و از طرف ایزی بازار مورد تایید و گارانتی میباشد.

http://ez-bazar.com

۹)مدیسه

مدیسه فروشگاهی اینترنتی است.که در زمینه های مختلف کالا را  با برندهای مختلف عرضه می کند.

https://www.modiseh.com

۱۰)هایپرمارکت فینال

هایپرمارکت فینال با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای ضروری و مصرفی زندگی امروز، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتری است. فروشگاه اینترنتی فینال، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. ارسال سفارش به تمام نقاط ایران، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در هایپر مارکت فینال محسوب می‌شود.

http://final.ir

 

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)